Kulit Normal




1. Susu Pembersih(200ml) RM45.00

Losyen yang diperkaya dengan Vitamin E ini berkesan untuk membersihkan muka secara lembut dari sisa alat solek, minyak dan kekotoran. Gunakan sebelum mencuci dengan Buih Pembersih. Sesuai untuk semua jenis kulit.

Cara-cara: Ratakan susu keseluruh muka dan leher. Urut secara membulat dan lap dengan tisu. Kemudian bilaskan dengan air. Gunakan setiap kali sebelum Buih Pembersih.




2. Buih Pembersih Normal(120ml) RM 45.00

Diperbuat dari ekstrak protein sayuran dan buih pembersih aktif. Ianya dapat membersih secara lebih mendalam serta melembutkan dan menghaluskan kulit muka. Gunakan selepas Susu Pembersih. Sesuai untuk kulit normal dan kering.

Cara-cara: Pamkan Buih Pembersih di atas telapak tangan dan campurkan dengan sedikit air. Gosok sehingga menjadi buih dan ratakan keseluruh muka. Urut secara bulatan dan akhir sekali bilas muka dengan air bersih. Gunakan selepas Susu Pembersih.


3. Penyegar Normal (200ml) RM45.00
Diperbuat dari pati buah-buahan dan bunga-bungaan yang khas untuk kulit Normal dan kering dengan memberi kelembapan dan menyegarkan kulit. Gunakan selepas Buih Pembersih Normal.

Cara-cara: Pamkan pada kapas dan sapu ke seluruh muka dengan cara ke atas. Gunakan selepas Buih Pembersih( Normal).



4. Krim Kecantikan (20gm) RM65.00

Kandungan AHA dari pati buah-buahan yang segar mampu merangsang pertumbuhan sel-sel kulit baru yang mati akibat melanin seperti jeragat, bekas jerawat dan parut-parut lama. Sesuai untuk smua jenis kulit. Gunakan pada waktu siang dan malam.

Cara-cara: Sapu pada seluruh muka dan ratakan. Gunakan pada waktu siang dan malam selepas Penyegar atau Losyen Rawatan.


5. Krim Pelindung UV(20gm) RM70.00

Mengandungi Vitamin B2 & E serta ramuan khas untuk melindungi kulit dari sinaran Ultra ungu yang boleh menyebabkan sel kulit mati dan kusam. Ia juga dapat mencerah dan melicinkan kulit. Gunakan pada waktu siang selepas Krim Kecantikan.

Cara-cara: Sapu pada seluruh muka dan ratakan. Gunakan pada waktu siang selepas Krim Kecantikan.