Produk Sampingan Kosmetik Sri Mawar

Alamilah sentuhan rangkaian penjagaan wajah terbaru yang diekstrak dari bahan semulajadi khusus untuk mereka yang mengidamkan wajah yang bersih berseri bak mawar yang mekar......

1. Losyen Rawatan (60ml) RM45.00Rumusan glikolik dapat mengembalikan keseimbangan minyak secara semulajadi. Ia juga membantu dan merangsang proses pengelupasan sel kulit mati secara lembut dan halus sambil menambahkan kolagen di kulit muka.


2. Losyen Anti Jerawat (60ml) RM35.00

Losyen ini dapat mematikan jerawat dan bakteria yang terdapat pada permukaan kulit muka kerana ianya mengandungi antibiotik yang berkesan. Ia juga amat berkesan untuk mencegah pertumbuhan jerawat baru dan seterusnya menanggalkan parut-parut jerawat.




3. Krim Pengelupasan (5gm) RM38.00Krim ini mampu membuang sel-sel kulit mati secara lembut. Ia bertindak lebih berkesan dengan mengembalikan kelembutan dan kehalusan kulit seperti kulit bayi. TIDAK SESUAI UNTUK KULIT YANG BERJERAWAT.


4. Krim Anti Kedut (20gm) RM65.00

Krim ini di adun dari gabungan 11 jenis minyak tumbuh-tumbuhan. ia dicipta khas untuk menghalang garis-garis halus dan kedutan pada kulit muka. Sesuai untuk kulit matang, berkedut dan mengelupas.

5. Pelembab Muka (60ml) RM45.00Diperbuat daripada bahan semulajadi iaitu pati bunga-bungaan dan tumbuhan. Ianya dapat melembabkan kulit yang kering serta melembutkan nya. Tidak digalakkan dalam tempoh rawatan.




7. Scrub Muka (60ml) RM40.00Scrub ini mampu untuk menanggalkan sel-sel mati pada kulit muka. Ia jaga dapat menghilangkan jeragat dan bintik-bintik hitam sekaligus merangsang pertumbuhan sel-sel kulit baru dan menjadikan ianya halus dan gebu.